Ποιός είναι ...

Thessaloniki, Makedonia, Greece
Ο Γιώργος γεννήθηκε στην Πολίχνη Θεσσαλονίκης το 1973. Πλέον είναι μόνιμος κάτοικος -όσο το θέλει το σύστημα ακόμα !!- στο δημοτικό διαμέρισμα Ασβεστοχωρίου του δήμου Πυλαίας Χορτιάτη. Είναι απόφοιτος γυμνάσιου επειδή ξεκίνησε να δουλεύει μικρός και δεν στερήθηκε τις γνώσεις , με πείσμα και όρεξη έμαθε αυτά που έπρεπε να μάθει και ακόμα και σήμερα μαθαίνει και όσο ζει θα μαθαίνει . Από το 1995 ασχολείται με την σχεδίαση και παραγωγή επίπλων . Εδώ και αρκετά χρόνια γράφει στίχους , αρκετούς από τους οποίους έχουν μελοποιήσει μουσικοί με μεγάλο ταλέντο , δουλεύοντας με πολύ όρεξη για την καλή μουσική , αξίζει να αναφερθούμε στους ... ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΝΙΚΟ ΟΡΔΟΥΛΙΔΗ, ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΛΛΗ, ΚΩΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΟ, ΚΩΣΤΑ ΓΙΑΝΤΣΗ, ΝΙΚΟ ΚΟΛΥΡΟΥΣΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΟΒΑ, ΑΓΓΕΛΟ ΖΟΡΖΟΒΙΛΗ, ΣΑΚΗ ΤΣΙΛΙΚΗ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ, ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΟΤΣΑΚΗ. .

Translate

Γιώργος Μάστορης Fan Box

Η μέλισσα - Νίκος Ορδουλίδης



Η μέλισσα
Μουσική: Νίκος Ορδουλίδης
Στίχοι: Γιώργος Μάστορης – Φώφη Καλογερίδου

Εγώ, ήμουν η μέλισσα
μέσα σε μια κυψέλη
και ‘συ αυτός που προσπαθεί
για να γευτεί το μέλι

το δάχτυλο σου άπλωσες
χωρίς να με ρωτήσεις
κι  ένα κεντρί καρφώθηκε
στις τόσες αναμνήσεις

Πολλές φορές θα σου το πω
και μια θα στο θυμίσω
μπροστά μου αν σε ξαναδώ
θα σε ξανατσιμπήσω
γιατί εσύ μου τάραξες
την ήσυχη ζωή μου
εσύ με καταδίκασες
να βγάζω το κεντρί μου

Εγώ, ήμουν η μέλισσα
έτρεφα τις στιγμές μας
και εσύ κηφήνας γνήσιος
 ξόδευες τις χαρές μας

δεν ρώτησες, δεν έμαθες
πως μέλισσα αν πειράξεις
μόνο τον πόνο απ' το κεντρί
στο τέλος θα εισπράξεις


Μάστορης Γιώργος – Καλογερίδου  Φώφη                                 26/08/2007

Δεν υπάρχουν σχόλια: