Ποιός είναι ...

Thessaloniki, Makedonia, Greece
Ο Γιώργος γεννήθηκε στην Πολίχνη Θεσσαλονίκης το 1973. Πλέον είναι μόνιμος κάτοικος -όσο το θέλει το σύστημα ακόμα !!- στο δημοτικό διαμέρισμα Ασβεστοχωρίου του δήμου Πυλαίας Χορτιάτη. Είναι απόφοιτος γυμνάσιου επειδή ξεκίνησε να δουλεύει μικρός και δεν στερήθηκε τις γνώσεις , με πείσμα και όρεξη έμαθε αυτά που έπρεπε να μάθει και ακόμα και σήμερα μαθαίνει και όσο ζει θα μαθαίνει . Από το 1995 ασχολείται με την σχεδίαση και παραγωγή επίπλων . Εδώ και αρκετά χρόνια γράφει στίχους , αρκετούς από τους οποίους έχουν μελοποιήσει μουσικοί με μεγάλο ταλέντο , δουλεύοντας με πολύ όρεξη για την καλή μουσική , αξίζει να αναφερθούμε στους ... ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΝΙΚΟ ΟΡΔΟΥΛΙΔΗ, ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΛΛΗ, ΚΩΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΟ, ΚΩΣΤΑ ΓΙΑΝΤΣΗ, ΝΙΚΟ ΚΟΛΥΡΟΥΣΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΟΒΑ, ΑΓΓΕΛΟ ΖΟΡΖΟΒΙΛΗ, ΣΑΚΗ ΤΣΙΛΙΚΗ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ, ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΟΤΣΑΚΗ. .

Translate

Γιώργος Μάστορης Fan Box

Μεθυσμένα παπούτσια - Εναλλαξband 
Συμμετέχει ο Δημήτρης Σταρόβας


Μεθυσμένα παπούτσια
Μουσική: EnallaxBand
Στίχοι: Γιώργος Μάστορης - Παναγιώτης Δόβας


Καθόμουν στο σπίτι κι έλιωνα στο PC
γυρνούσα στο διαδίκτυο χωρίς αφορμή
και πάνω που ψαχνόμουνα δυο φίλους μου να βρω
θυμάμαι τα «σταράκια», που φορούσα κι εγώ

τρέχω στη ντουλάπα μου στα πόδια μου τα βάζω
την μουσική στη διαπασών, το πάρτι ετοιμάζω

Βγαίνω στο δρόμο σ’ ένα ατέλειωτο πάρτι
άλλη μια νύχτα με τραγούδια γεμάτη
καλοκαίρι μπαράκια και ατελείωτα γούστα
είναι που φοράω μεθυσμένα παπούτσια
στα πόδια μου φοράω, μεθυσμένα παπούτσια

Με πάνε εκεί, με πάνε εδώ
χορεύω και δεν σταματώ!
μεθυσμένα παπούτσια οπού θέλουν με πάνε (δις)
και στα χρονιά της νιότης μου, ξανά με γυρνάνε

'Αλλη μια νύχτα κι ο ρυθμός δυναμώνει
τραπέζια είναι γεμάτα το ποτό δεν τελειώνει
έχω γίνει χάλια μα είμαι μέσα στα γούστα
είναι που φοράω μεθυσμένα παπούτσια
στα πόδια μου φοράω, μεθυσμένα παπούτσια


Μάστορης Γιώργος - Δόβας Παναγιώτης                                                                     10/9/2008

Η πραγματική ιστορία έχει ως εξής …

Στο κάμπινγκ Καλαμίτσι, Αύγουστος του οχτώ
από τις δέκα ξεκινάει να ρέει το ποτό
οι Enallax στο stage με ένα κέφι τρελό
η νύχτα έγινε μέρα με βουτιές στο κενό

Τα αστέρια είναι χιλιάδες κι η σελήνη τα σπάει
με μουσική στη διαπασών, το πάρτι ξεκινάει

'Ερχεται ο Δόβας, το τραπέζι θωρούσε
του πέφτει το ποτό, που στα χέρια κρατούσε
πάνω στα σταράκια του κι αρχίζουν τα γούστα
φωνάζει η παρέα “μεθυσμένα παπούτσια”
αυτό είναι που θα γράψεις, μεθυσμένα παπούτσια

“Με πάνε εκεί, με πάνε εδώ
χορεύω και δε σταματώ
μεθυσμένα παπούτσια όπου θέλουν με πάνε …”
κι άλλα λόγια να λέμε, προς το παρών δε θυμάμαι

Τα υπόλοιπα γραφτήκαν σε νηφάλια στιγμή
ο Δόβας ψάχνοντας τους φίλους του για να βρει
κι εγώ αναπολώντας τα ωραία μας γούστα
στα πόδια να φοράμε μεθυσμένα παπούτσια
στα πόδια μας φοράμε μεθυσμένα παπούτσια

Δεν υπάρχουν σχόλια: